Citeste si descopera lumea cartilor
There's a life in every book
da-mi-banii-tai-gabriel-branescu
Autori romani

Gabriel Branescu: Da-mi banii tai. Metoda de copywriting

Gabriel_Branescu-Da-mi_banii_tai
„Iubeşte oamenii, nu face lucruri de mântuială şi exersează-ţi curiozitatea”. ( Grabriel Brănescu)

Cheia cărţii

„Vrei să devii copywriter, pentru afacerea ta, sau chiar într-o agenţie. Dar pare foarte dificil. Nu ştii de unde să începi. E greu, fără experienţă, fără o educaţie în domeniu. Pleci practic de la zero…Oare?

Eu îţi spun de la început că ai experienţă, deşi nu realizezi. […] Te voi învăţa să valorifici şi să sporeşti această bogăţie şi dacă ai răbdare să mă urmăreşti vei ajunge să scrii reclame ca un profesionist cu state vechi. Sau chiar mai bine decât mulţi dintre aceştia!” este una din introducerile frumoase prin care Gabrien Brănescu ne include în lumea copywriting-ului.

Care este povestea

„Nu oricine poate să scrie pentru alţii. Trebuie să fii actor. Să intri în pielea mărcii şi s-o interpretezi aşa cum actorul interpretează un personaj. Trebuie să te faci să-ţi pese, trebuie să te entuziasmezi pentru alţii, să te dăruieşti.” în această direcţie eşti îndrumat, spre o disciplină a advertising-ului, pe care puţini o cunosc sau ajung să o dobândească.

Un lucru care mi s-a părut foarte interesant la această carte, constă in faptul că are rădăcini în realitatea românească, plasându-te într-un mediu comun, cunoscut, iar astfel lectura devine mai lejeră. Gabriel Brănescu oferă pe parcursul cărţii nenumărate situaţii din culisele agenţiilor din România şi exemple de campanii autohtone.

Îţi sunt oferite sfaturi potrivite, utile, precum şi întâmplari din care poţi învăţa mai multe decât din teoriile stricte studiate în şcoală.

Autorul alege un ton foarte dezgheţat şi prietenos, prin reuşeşte cu măiestrie să atingă zonele cheie din advertising, şi încet-încet aflăm: ce este o marcă, cum realizăm poziţionarea şi sloganul unui produs sau serviciu, cum se face un spot radio, un spot TV, care este specificul web copywritingului etc.

Motive să citeşti

Pentru că „Dă-mi banii tăi este un ghid pe care vor trebui să-l poarte în buzunar, de acum încolo, deopotrivă cei care îşi doresc o carieră în meseria de copywriting, cât şi cei responsabili de comunicarea mărcilor.” ( Iulian Toma, AdPlayers)

Pentru că această carte ne învaţă despre metodele de copywriting şi nu oricum, într-un mod cald, personal. Autorul ni se deschide, ne împărtăşeşte cu sinceritate gândurile, experienţele si sfaturile sale din care noi putem învăţa si prin care putem deveni profesionişti.

Cine este autorul

„Gabriel Brănescu este un copywriter veteran, trecut prin multe şi uns cu toate alifiile. Dar dincolo de tezaurul experienţei, cartea dezvăluie o înţelegere profundă atât a psihologiei consumatorului, cât şi a impertivelor de bussines ale advertiserului.” ( Conf. univ. dr. Dan Petre, SNSPA)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Shares